Oferta
Świadczymy usługi określane jako doradcze. Z drugiej strony (otherWise), ze względu na sposób realizacji tych usług, wiele z wykonywanych przez nas prac mogłoby być zaklasyfikowane jako szkolenia, usługi rozwoju biznesu, outsourcing lub jeszcze inaczej (otherWise).
Wszystkie usługi są bardzo prosto skonstruowane: mają poprawnie określony cel i są realizowane bardzo efektywną metodą. Oferujemy pomoc w dziedzinach, w których wiemy, że możemy wnieść wartościową pomoc. Cele świadczonych przez nas usług to:
- Zadbanie o doskonałość call/contact centre,
- Bezpieczne i skuteczne przeprowadzenie projektów teleinformatycznych,
- Rozwiązywanie problemów i tworzenie nowych szans,
- Podniesienie samodzielności i wydajności zespołów.
Dotrzymujemy naszych obietnic i cieszymy się z zadowolenia naszych klientów.
Nasze szkolenia
Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem również w formie szkoleń i seminariów. Jesteśmy przekonani, że zdobywanie wiedzy i budowanie praktycznych umiejętności jej wykorzystania leży w interesie każdej nowoczesnej organizacji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych standardowych szkoleń. Z chęcią przygotujemy też szkolenie dopasowane do Państwa potrzeb.