“Współpracowaliśmy z firmą otherWise przy przygotowaniu projektu budowy Call Center w naszej firmie. [?] Z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę otherWise jako fachowca w zakresie realizacji systemu Contact Center.”
Dominik Lewandowski, Prezes Zarządu, Ofix.pl
Zajęcia są bardzo wysoko oceniane przez uczestników, co spowodowane jest merytorycznym podejściem do prezentowanych zagadnień i otwartością na potrzeby klientów.
W zasadzie mogę powiedzieć, że kilka razy dostarczyli moje paczki i wszystko było w porządku.
To jest jak najbardziej normalne, mam nadzieję. Chciałbym tu powiedzieć o czymś innym. Zdarzyło mi się popełnić błąd i musiałem zadzwonić do TNT. Od ponad 10 lat konsultuję różnego rodzaju call center ale nigdy nie widziałem (słyszałem?) czegoś takiego. To była...
Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz?
...