Ostatnie wydarzenia

22-23 września 2014 | X Kongres Contact Center

W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center. Poza praktykami i ekspertami z Polski swoją wiedzą podzielą się również Ann-Marie Stagg i Jill Dean. Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu i spotkania z nami. Więcej informacji na stronie wydarzenia.nf.pl.

Przerwa wakacyjna lipiec 2013

Informujemy, że w lipcu jesteśmy na urlopie. W pilnych sprawach prosimy o kontakt na numery komórkowe.

Summer Holidays
Przepraszamy za niedogodności.

5-6 marca 2013 | Analiza Procesów Obsługi klienta jako narzędzia wspierające cele firmy

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych do udziału w warsztatach „Analiza Procesów Obsługi klienta, jako narzędzia wspierające cele firmy” organizowanych przez MMC Polska, które odbędą się w dniach 5-6 marca 2013 w Hotelu Marriott w Warszawie. Agata Sawicka z otherWise poprowadzi zajęcia „Warsztat pracy managera przy analizie procesów obsługi klienta – praktyczne wskazówki”. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie www.mmcpolska.pl.

 

18 września 2012 | Call Center Awards 2012

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów, znajomych i partnerów do udziału w gali finałowej Call Center Awards w dniu 18 września 2012. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.callcenterawards.pl.

 

23-25 maja 2012 | Certyfikowany Call Center Manager

Serdecznie zapraszamy do udziału w kursie certyfikowanym “Certyfikowany Call Center Manager” organizowanym ponownie przez Institute for International Research. Więcej informacji można znaleźć na www.iir.pl. W każdej sprawie związanej z wydarzeniem prosimy równieżo kontakt z prelegentem: m.slawinski@otherwise.pl.

24-25 kwietnia 2012 | Customer Relations Center

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję Call Contact Center, która odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia 2012 w Hotelu Marriott w Warszawie. Marcin Sławiński i Michał Sawicki z otherWise poprowadzą wykłady i warsztaty na temat metodyk projektowych i przywództwa w projektach CC. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie konferencji.

III CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT

Przed nami kolejna edycja jedynego w Polsce Forum w całości poświęconego kontaktowi z Klientem. W tym roku impreza odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Serdecznie zapraszamy.

21-22 lutego 2012 | II Forum Customer Service

Z pełnym przekonaniem polecamy udział w organizowanym przez Institute for International Research II Forum Customer Service, które odbędzie się w dniach 21-22 lutego2012 w Warszawie. Więcej informacji na stronie IIR.

Przerwa Świąteczna 27-30 grudnia

Informujemy, że w okresie 27-30 grudnia mamy przerwę. W nagłych sprawach prosimy o kontakt na numery komórkowe. Czytaj resztę tego wpisu »

Nowy adres rejestrowy

Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku siedziba spółki to:

Otherwise Europe Ltd.

220 C Blythe Road

W14 0HH, London

 

220 C Blythe Road220 C Blythe Road

W14 0HH, London

1-2 grudnia 2011 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center

Serdecznie zapraszamy na kolejne seminarium organizowane w dniach 30-31 marca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone modelowi matematycznemu call center.Model Matematyczny CC Czytaj resztę tego wpisu »

18-19 października 2011 | Kongres Zarządzanie Call Contact Center

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych do udziału w Kongresie Zarządzanie Call Contact Center, który odbędzie się w dniach 18-19 października 2011 w Hotelu Mercure Chopin w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład na temat nowego podejścia do budowania efektywności call center. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://bmspolska.pl.

Artykuły o otherWise

Wrześniowe artykuły prasowe o otherWise:

26-27 września 2011 | Siła Telemarketingu

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na VII konferencję Siła Telemarketingu, która odbędzie się w dniach 26-27 września 2011 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise wspólnie z Panią Katarzyną Tęczą z Grupy Lux-Med poprowadzi wykład na temat wpływu planowania obsady i czasu pracy na motywację pracowników. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.silatelemarketingu.pl/.

19 września 2011 | Call Center Awards 2011

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów, znajomych i partnerów do udziału w Call Center Awards 2011 – pierwszym takim wydarzeniu w Polsce. Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń do konkursu do dnia 15 lipca i udziału w gali finałowej w dniu 19 września 2011. otherWise została zaproszona do grona jurorów konkursu. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.callcenterawards.pl.

1-2 września 2011 | XLScheduler’s User Group Forum 2011

W dniach 1-2 września 2011 roku firma XLScheduler AB organizuje międzynarodowe spotkanie –  Pierwsze Międzynarodowe Forum Użytkowników  XLScheduler. W forum wezmą udział klienci i partnerzy ze Szwecji, Norwegii, Polski, Wielkiej Brytanii, Holandii, Stanów Zjednoczonych i Kanady. Czytaj resztę tego wpisu »

8-9 czerwca 2011 | Raportowanie w Call Center

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center, które odbędą się w dniach 8-9 czerwca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Warsztaty organizowane są przez Business Media Solutions Polska. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

8-9 czerwca 2011 | Miary w Call Center

Serdecznie zapraszamy na seminarium organizowane w dniach 8-9 czerwca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone miarom w call center. Seminarium jest przygotowane i prowadzone przez otherWise. Czytaj resztę tego wpisu »

24 Maja 2011 | CRM Gigacon

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję CRM Gigacon, która odbędzie się 24 maja 2011 w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. otherWise przygotuje wykład na temat “Znaczenia CRM dla klientów”. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://gigacon.org/crm.

18-19 maja 2011 | Systemy motywacyjne w Call/Contact Center

Serdecznie polecamy konferencję Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center organizowaną przez BMS Polska. Więcej informacji na stronie konferencji.

17 Maja 2011 | Konferencja Call Center – ludzie – narzędzia – metody

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję „Call Center – ludzie – narzędzia – metody”. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie www.tcct.pl.

 

30-31 marca 2011 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center

Serdecznie zapraszamy na kolejne seminarium organizowane w dniach 30-31 marca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone modelowi matematycznemu call center. Czytaj resztę tego wpisu »

9-10 marca 2011 | Konferencja Call Contact Center

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję Call Contact Center, która odbędzie się w dniach 9-10 marca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład na temat optymalizacji ekonomicznej kampanii wychodzących. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://konferencje.computerworld.pl/.

21 – 24 lutego 2011 | CallCenterWorld

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów do odwiedzenia nas podczas kongresu CallCenterWorld, który odbędzie się w dniach 21-24 lutego 2011 w Berlinie. Więcej informacji na stronach http://www.callcenterworld.de/en/.

9-10 lutego 2011 | Warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center, które odbędą się w dniach 9-10 lutego 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Warsztaty organizowane są przez Business Media Solutions, a otherWise jest partnerem merytorycznym wydarzenia. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład otwierający konferencję w dniu 9 lutego. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim za wyjątkiem wykładu gościa zagranicznego, Pani Emmy Skygebjerg z firmy XLScheduler ze Szwecji. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stroniehttp://www.bmspolska.pl/2010122296/Konferencje/raportowaniewcallcontactcenter.html

25-26 listopada 2010 | Seminarium Raportowanie i Analizy w Call Center

W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyło się w hotelu Bristol w Warszawie pierwsze seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone Raportowaniu i Analizom w Call Center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Mamy nadzieję, że jeszcze będziemy mieli okazję pracować z Państwem.

20-21 września 2010 | Seminarium Model Matematyczny Call Center

W dniach 20-21 września 2010 roku odbyło się w Warszawie kolejne seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone modelowi matematycznemu call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Zapraszamy do dalszej współpracy.

25-26 maja 2010 | Network Gigacon 2010

W dniach 25-26 maja 2010 roku odbyła się kolejna konferencja Network Gigacon . Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład na temat bezpieczeństwa i podsłuchu rozmów telefonicznych. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania.

24 maja 2010 | CRM Gigacon 2010

24 maja 2010 roku odbyła się kolejna konferencja CRM Gigacon. Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład otwierający konferencję. Tematem prelekcji połączonej z dyskusją był “Dobry wybór i mądre wdrożenie CRM”. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania. Bardzo dziękujemy za ciekawą dyskusję.

21-22 kwietnia 2010 | Konferencja Call Contact Center

W dniach 21-22 kwietnia 2010 roku odbyła się czwarta konferencja Call Contact Center zorganizowana przez Computerworld. otherWise została poproszona o udział w warsztatach technologicznych odbywających się podczas tej konferencji. Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład i dyskusję na temat zasadności i sposobów wdrożenia mechanizmów zaawansowanej dystrybucji połączeń w call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania oraz organizatorom. Bardzo dziękujemy za wartościową dyskusję.

19-20 kwietnia 2010 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center

Model Matematyczny Call Center

W dniach 19-20 kwietnia 2010 roku odbyło się w Warszawie seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone modelowi matematycznemu call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Zapraszamy do dalszej współpracy.

2-10 marca 2010 | CeBIT

Serdecznie dziękujemy za wspólne spotkania i ciekawe dyskusje wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Przyjaciołom podczas wystawy CeBIT 2010 w Hanowerze. Więcej informacji o targach można znaleźć pod adresem http://www.cebit.de/homepage_e.

8-11 lutego 2010 | CallCenterWorld

Serdecznie dziękujemy za wspólne spotkania i ciekawe dyskusje wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Przyjaciołom, które mieliśmy okazje odbyć podczas kongresu CallCenterWorld w Berlinie. Wierzymy, że wiele z tych spotkań będzie początkiem długofalowej współpracy, która pomoże nam świadczyć jeszcze lepsze usługi dla naszych klientów. Więcej informacji o imprezie można znaleźć pod adresem http://www.callcenterworld.de/en/.

10 grudnia 2009 | XXI Forum Bankowości Elektronicznej

Serdecznie dziękujemy naszym Klientom i Przyjaciołom za interesującą i wartościową dyskusję podczas XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ w Centrum Bankowo – Finansowym w Warszawie. Więcej informacji pod adresem http://www.cpi.com.pl/imprezy/2009/wokb/index.php .

18 listopada 2009 | Call Center Gigacon 2009.

18 listopada 2009 roku odbyła się kolejna konferencja Call Center Gigacon. Poniżej można pobrać materiały prezentacyjne z wystąpienia przygotowanego przez otherWise.