body {background-repeat: no-repeat;}Pan Michał Sawicki wykazał się posiadaniem bardzo dużej wiedzy z zakresu zarządzania Call Center i obsługi klienta, którą chętnie przekazywał uczestnikom szkolenia.
body {background-repeat: no-repeat;}Zajęcia są bardzo wysoko oceniane przez uczestników, co spowodowane jest merytorycznym podejściem do prezentowanych zagadnień i otwartością na potrzeby klientów.
body {background-repeat: no-repeat;}W zasadzie mogę powiedzieć, że kilka razy dostarczyli moje paczki i wszystko było w porządku.
To jest jak najbardziej normalne, mam nadzieję. Chciałbym tu powiedzieć o czymś innym. Zdarzyło mi się popełnić błąd i musiałem zadzwonić do TNT. Od ponad 10 lat konsultuję różnego rodzaju call center ale nigdy nie widziałem (słyszałem?) czegoś takiego....
body {background-repeat: no-repeat;}Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz?
...