otherWise – work smart, not hard
  • Start
    • O otherWise
  • Oferta
    • Doskonałość call centre
    • Prowadzenie projektów
    • Rozwiązywanie problemów
  • SZKOLENIA
  • Wydarzenia
    • Ostatnie wydarzenia
  • Metody
    • Jak współpracujemy
    • Jak pracujemy
    • Metodyka Carry-On
      • Geneza
      • Perspektywa inwestorów
      • Główne cechy
      • Narzędzia
      • Usługi
    • Model RASCI
  • Kontakt
  • Referencje
    • Nasi klienci
    • Nasi partnerzy – polecamy
  • Blog

Wydarzenia

Lista wszystkich wydarzeń dostępna jest w dziale Ostatnie wydarzenia.

Not Found

Sorry, but you are looking for something that isn't here.

  • Język

    • English
  • Referencje

    • BNP Paribas Fortis
    • body {background-repeat: no-repeat;}Pan Michał Sawicki wykazał się posiadaniem bardzo dużej wiedzy z zakresu zarządzania Call Center i obsługi klienta, którą chętnie przekazywał uczestnikom szkolenia.
    • arvato services
    • body {background-repeat: no-repeat;}“arvato services współpracowało z firmą Otherwise Europe Ltd. w 2010 i 2011 roku. Firma otherWise wykonała dla arvato services usługi doradcze w zakresie efektywności procesów i wykorzystania architektury ICT. Jesteśmy zadowoleni z naszej współpracy i polecamy otherWise jako kompetentnego dostawcę usług doradczych.? Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center  
    • Enel-Med
    • body {background-repeat: no-repeat;}Dostawy, instalacja, prace wdrożeniowe i szkolenia zostały zrealizowane w terminie, w budżecie i pozwoliły osiągnąć założony cel projektu.
    Więcej referencji...
  • Najnowsze wpisy

    • Uwielbiam TNT Express

      body {background-repeat: no-repeat;}W zasadzie mogę powiedzieć, że kilka razy dostarczyli moje paczki i wszystko było w porządku. To jest jak najbardziej normalne, mam nadzieję. Chciałbym tu powiedzieć o czymś innym. Zdarzyło mi się popełnić błąd i musiałem zadzwonić do TNT. Od ponad 10 lat konsultuję różnego rodzaju call center ale nigdy nie widziałem (słyszałem?) czegoś takiego....
    • Twoje wymarzone call center.

      body {background-repeat: no-repeat;}Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz? ...

Skórka Fusion stworzona przez digitalnature | Silnik strony: WordPress