body {background-repeat: no-repeat;}Pan Michał Sawicki wykazał się posiadaniem bardzo dużej wiedzy z zakresu zarządzania Call Center i obsługi klienta, którą chętnie przekazywał uczestnikom szkolenia.
body {background-repeat: no-repeat;}“arvato services współpracowało z firmą Otherwise Europe Ltd. w 2010 i 2011 roku. Firma otherWise wykonała dla arvato services usługi doradcze w zakresie efektywności procesów i wykorzystania architektury ICT.
Jesteśmy zadowoleni z naszej współpracy i polecamy otherWise jako kompetentnego dostawcę usług doradczych.?
Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center
body {background-repeat: no-repeat;}Dostawy, instalacja, prace wdrożeniowe i szkolenia zostały zrealizowane w terminie, w budżecie i pozwoliły osiągnąć założony cel projektu.
body {background-repeat: no-repeat;}W zasadzie mogę powiedzieć, że kilka razy dostarczyli moje paczki i wszystko było w porządku.
To jest jak najbardziej normalne, mam nadzieję. Chciałbym tu powiedzieć o czymś innym. Zdarzyło mi się popełnić błąd i musiałem zadzwonić do TNT. Od ponad 10 lat konsultuję różnego rodzaju call center ale nigdy nie widziałem (słyszałem?) czegoś takiego....
body {background-repeat: no-repeat;}Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz?
...