Ostatnie wydarzenia
22-23 września 2014 | X Kongres Contact Center
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia dnia 22/09/2014
W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center. Poza praktykami i ekspertami z Polski swoją wiedzą podzielą się również Ann-Marie Stagg i Jill Dean. Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu i spotkania z nami. Więcej informacji na stronie wydarzenia.nf.pl.
Przerwa wakacyjna lipiec 2013
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 01/07/2013
Informujemy, że w lipcu jesteśmy na urlopie. W pilnych sprawach prosimy o kontakt na numery komórkowe.
Przepraszamy za niedogodności.
5-6 marca 2013 | Analiza Procesów Obsługi klienta jako narzędzia wspierające cele firmy
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia, szkolenie dnia 05/03/2013
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych do udziału w warsztatach ?Analiza Procesów Obsługi klienta, jako narzędzia wspierające cele firmy? organizowanych przez MMC Polska, które odbędą się w dniach 5-6 marca 2013 w Hotelu Marriott w Warszawie. Agata Sawicka z otherWise poprowadzi zajęcia ?Warsztat pracy managera przy analizie procesów obsługi klienta ? praktyczne wskazówki?. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie www.mmcpolska.pl.
18 września 2012 | Call Center Awards 2012
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia dnia 18/09/2012
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów, znajomych i partnerów do udziału w gali finałowej Call Center Awards w dniu 18 września 2012. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.callcenterawards.pl.
23-25 maja 2012 | Certyfikowany Call Center Manager
Napisany przez admin w Wydarzenia, linkedin, szkolenie dnia 23/05/2012
Serdecznie zapraszamy do udziału w kursie certyfikowanym “Certyfikowany Call Center Manager” organizowanym ponownie przez Institute for International Research. Więcej informacji można znaleźć na www.iir.pl. W każdej sprawie związanej z wydarzeniem prosimy równieżo kontakt z prelegentem: m.slawinski@otherwise.pl.
24-25 kwietnia 2012 | Customer Relations Center
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia dnia 24/04/2012
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję Call Contact Center, która odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia 2012 w Hotelu Marriott w Warszawie. Marcin Sławiński i Michał Sawicki z otherWise poprowadzą wykłady i warsztaty na temat metodyk projektowych i przywództwa w projektach CC. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie konferencji.
III CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia dnia 12/04/2012
Przed nami kolejna edycja jedynego w Polsce Forum w całości poświęconego kontaktowi z Klientem. W tym roku impreza odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Serdecznie zapraszamy.
21-22 lutego 2012 | II Forum Customer Service
Napisany przez admin w Wydarzenia, szkolenie dnia 21/02/2012
Z pełnym przekonaniem polecamy udział w organizowanym przez Institute for International Research II Forum Customer Service, które odbędzie się w dniach 21-22 lutego2012 w Warszawie. Więcej informacji na stronie IIR.
Przerwa Świąteczna 27-30 grudnia
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 20/12/2011
Informujemy, że w okresie 27-30 grudnia mamy przerwę. W nagłych sprawach prosimy o kontakt na numery komórkowe. Czytaj resztę tego wpisu »
Nowy adres rejestrowy
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 18/12/2011
Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku siedziba spółki to:
Otherwise Europe Ltd.
220 C Blythe Road
W14 0HH, London
220 C Blythe Road220 C Blythe Road
1-2 grudnia 2011 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center
Napisany przez admin w call center, Wydarzenia, linkedin, szkolenie dnia 01/12/2011
Serdecznie zapraszamy na kolejne seminarium organizowane w dniach 30-31 marca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone modelowi matematycznemu call center. Czytaj resztę tego wpisu »
18-19 października 2011 | Kongres Zarządzanie Call Contact Center
Napisany przez admin w call center, Wydarzenia, linkedin dnia 18/10/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych do udziału w Kongresie Zarządzanie Call Contact Center, który odbędzie się w dniach 18-19 października 2011 w Hotelu Mercure Chopin w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład na temat nowego podejścia do budowania efektywności call center. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://bmspolska.pl.
Artykuły o otherWise
Napisany przez admin w call center, Wydarzenia, linkedin, otherWise dnia 02/10/2011
Wrześniowe artykuły prasowe o otherWise:
- Notatka z konferencji “Siła Telemarketingu 2011“
- Outsourcing Portal o Kngresie i Gali “Call Center Awards 2011“
26-27 września 2011 | Siła Telemarketingu
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 26/09/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na VII konferencję Siła Telemarketingu, która odbędzie się w dniach 26-27 września 2011 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise wspólnie z Panią Katarzyną Tęczą z Grupy Lux-Med poprowadzi wykład na temat wpływu planowania obsady i czasu pracy na motywację pracowników. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.silatelemarketingu.pl/.
19 września 2011 | Call Center Awards 2011
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 19/09/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów, znajomych i partnerów do udziału w Call Center Awards 2011 ? pierwszym takim wydarzeniu w Polsce. Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń do konkursu do dnia 15 lipca i udziału w gali finałowej w dniu 19 września 2011. otherWise została zaproszona do grona jurorów konkursu. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://www.callcenterawards.pl.
1-2 września 2011 | XLScheduler?s User Group Forum 2011
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia dnia 31/08/2011
W dniach 1-2 września 2011 roku firma XLScheduler AB organizuje międzynarodowe spotkanie – Pierwsze Międzynarodowe Forum Użytkowników XLScheduler. W forum wezmą udział klienci i partnerzy ze Szwecji, Norwegii, Polski, Wielkiej Brytanii, Holandii, Stanów Zjednoczonych i Kanady. Czytaj resztę tego wpisu »
8-9 czerwca 2011 | Raportowanie w Call Center
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 08/06/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center, które odbędą się w dniach 8-9 czerwca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Warsztaty organizowane są przez Business Media Solutions Polska. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
8-9 czerwca 2011 | Miary w Call Center
Napisany przez admin w call center, Wydarzenia, linkedin, szkolenie dnia 08/06/2011
Serdecznie zapraszamy na seminarium organizowane w dniach 8-9 czerwca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone miarom w call center. Seminarium jest przygotowane i prowadzone przez otherWise. Czytaj resztę tego wpisu »
24 Maja 2011 | CRM Gigacon
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 24/05/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję CRM Gigacon, która odbędzie się 24 maja 2011 w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. otherWise przygotuje wykład na temat ?Znaczenia CRM dla klientów?. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://gigacon.org/crm.
18-19 maja 2011 | Systemy motywacyjne w Call/Contact Center
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 18/05/2011
Serdecznie polecamy konferencję Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center organizowaną przez BMS Polska. Więcej informacji na stronie konferencji.
17 Maja 2011 | Konferencja Call Center – ludzie ? narzędzia ? metody
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia, linkedin dnia 17/05/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję ?Call Center – ludzie ? narzędzia ? metody?. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie www.tcct.pl.
30-31 marca 2011 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center
Napisany przez admin w Wydarzenia, linkedin, szkolenie dnia 30/03/2011
Serdecznie zapraszamy na kolejne seminarium organizowane w dniach 30-31 marca 2011 przez Institute for International Research i poświęcone modelowi matematycznemu call center. Czytaj resztę tego wpisu »
9-10 marca 2011 | Konferencja Call Contact Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 09/03/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na konferencję Call Contact Center, która odbędzie się w dniach 9-10 marca 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład na temat optymalizacji ekonomicznej kampanii wychodzących. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stronie http://konferencje.computerworld.pl/.
21 – 24 lutego 2011 | CallCenterWorld
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 21/02/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów do odwiedzenia nas podczas kongresu CallCenterWorld, który odbędzie się w dniach 21-24 lutego 2011 w Berlinie. Więcej informacji na stronach http://www.callcenterworld.de/en/.
9-10 lutego 2011 | Warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 09/02/2011
Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych Klientów i Znajomych na warsztaty Raportowanie w Call/Contact Center, które odbędą się w dniach 9-10 lutego 2011 w Hotelu Marriott w Warszawie. Warsztaty organizowane są przez Business Media Solutions, a otherWise jest partnerem merytorycznym wydarzenia. Michał Sawicki z otherWise poprowadzi wykład otwierający konferencję w dniu 9 lutego. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku polskim za wyjątkiem wykładu gościa zagranicznego, Pani Emmy Skygebjerg z firmy XLScheduler ze Szwecji. Więcej informacji o imprezie można znaleźć na stroniehttp://www.bmspolska.pl/2010122296/Konferencje/raportowaniewcallcontactcenter.html
25-26 listopada 2010 | Seminarium Raportowanie i Analizy w Call Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 25/11/2010
W dniach 25-26 listopada 2010 roku odbyło się w hotelu Bristol w Warszawie pierwsze seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone Raportowaniu i Analizom w Call Center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Mamy nadzieję, że jeszcze będziemy mieli okazję pracować z Państwem.
20-21 września 2010 | Seminarium Model Matematyczny Call Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 20/09/2010
W dniach 20-21 września 2010 roku odbyło się w Warszawie kolejne seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone modelowi matematycznemu call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Zapraszamy do dalszej współpracy.
25-26 maja 2010 | Network Gigacon 2010
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 25/05/2010
W dniach 25-26 maja 2010 roku odbyła się kolejna konferencja Network Gigacon . Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład na temat bezpieczeństwa i podsłuchu rozmów telefonicznych. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania.
24 maja 2010 | CRM Gigacon 2010
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 24/05/2010
24 maja 2010 roku odbyła się kolejna konferencja CRM Gigacon. Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład otwierający konferencję. Tematem prelekcji połączonej z dyskusją był ?Dobry wybór i mądre wdrożenie CRM?. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania. Bardzo dziękujemy za ciekawą dyskusję.
21-22 kwietnia 2010 | Konferencja Call Contact Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 21/04/2010
W dniach 21-22 kwietnia 2010 roku odbyła się czwarta konferencja Call Contact Center zorganizowana przez Computerworld. otherWise została poproszona o udział w warsztatach technologicznych odbywających się podczas tej konferencji. Michał Sawicki z otherWise poprowadził wykład i dyskusję na temat zasadności i sposobów wdrożenia mechanizmów zaawansowanej dystrybucji połączeń w call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania oraz organizatorom. Bardzo dziękujemy za wartościową dyskusję.
19-20 kwietnia 2010 | Seminarium IIR na temat Modelu Matematycznego Call Center
Napisany przez admin w Wydarzenia dnia 19/04/2010
W dniach 19-20 kwietnia 2010 roku odbyło się w Warszawie seminarium organizowane przez Institute for International Research i prowadzone przez otherWise poświęcone modelowi matematycznemu call center. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą atmosferę i wartościową dyskusję. Zapraszamy do dalszej współpracy.
2-10 marca 2010 | CeBIT
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia dnia 02/03/2010
Serdecznie dziękujemy za wspólne spotkania i ciekawe dyskusje wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Przyjaciołom podczas wystawy CeBIT 2010 w Hanowerze. Więcej informacji o targach można znaleźć pod adresem http://www.cebit.de/homepage_e.
8-11 lutego 2010 | CallCenterWorld
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia dnia 08/02/2010
Serdecznie dziękujemy za wspólne spotkania i ciekawe dyskusje wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Przyjaciołom, które mieliśmy okazje odbyć podczas kongresu CallCenterWorld w Berlinie. Wierzymy, że wiele z tych spotkań będzie początkiem długofalowej współpracy, która pomoże nam świadczyć jeszcze lepsze usługi dla naszych klientów. Więcej informacji o imprezie można znaleźć pod adresem http://www.callcenterworld.de/en/.
10 grudnia 2009 | XXI Forum Bankowości Elektronicznej
Napisany przez admin w konferencja, Wydarzenia dnia 10/12/2009
Serdecznie dziękujemy naszym Klientom i Przyjaciołom za interesującą i wartościową dyskusję podczas XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ w Centrum Bankowo – Finansowym w Warszawie. Więcej informacji pod adresem http://www.cpi.com.pl/imprezy/2009/wokb/index.php .
18 listopada 2009 | Call Center Gigacon 2009.
Napisany przez admin w call center, konferencja, Wydarzenia dnia 18/11/2009
18 listopada 2009 roku odbyła się kolejna konferencja Call Center Gigacon. Poniżej można pobrać materiały prezentacyjne z wystąpienia przygotowanego przez otherWise.